کامیک پارسی The belfry(تک جلدی)




- داستانی جذاب و دلهره آور از گابریل هاردمن.
گابریل هاردمن یکی از نویسندگان و آرتیست مجموعۀ علمی تخیلی جمهوری مخفی و همچنین نویسنده و آرتیست رمان گرافیکی کینزکی هست که هر دو توسط انتشارات ایمیج کامیکس منتشر شدند. او همچنین یکی از نویسندگان و نقاش (با همکاری کورینا بچکو) کامیک هالک وحشی برای انتشارات مارول، مجموعۀ سنسیشن کامیکس برای انتشارات دی‌سی کامیکس، جنگ‌های ستاره‌ای: میراث برای انشتارات دارک هورس کامیکس، و سیارۀ میمون‌ها برای بوم استودیوز است. او همچنین نقاش هالک، انتقامجویان مخفی و ماموران اطلس برای انتشارات مارول و همین طور داستان مستقل هیثنتاون (شهر کفار) برای انتشارات ایمیج/شادولاین است. او به عنوان آرتیست استوری‌بورد بر روی فیلم‌هایی مانند میان‌ستاره‌ای، تلقین، تندر استوایی و لوگان کار کرده است. او همراه با همسرش، کورینا بچکوی نویسنده در شهر لوس آنجلس زندگی می‌کند.
 



 

با سقوط هواپیمایی در یک جنگل دور افتاده، مسافران در دنیای باشکوه و بی‌رحم بلفری پرسه می‌زنند تا با این حقیقت دهشتناک مواجه می‌شوند که فرار از دنیای بلفری، غیرممکن است. داستانی از آرتیست استوری برد فیلم لوگان و نویسنده فیلم هوگو که برای جوایز متعددی نامزد شد، گابریل هاردمن. این داستان تک جلدی شما را از انسانیت‌تان تهی می‌کند. هر پانلش در خوف و تاریکی پوشیده شده.
پیشنهاد می‌کنیم این کامیک را در هواپیما نخوانید!

نویسنده و طراح: گابریل هاردمن
 

جهت دانلود اینجا کلیک کنید
حجم: 23 مگابایت


جهت دانلود نسخه با کیفیت تر (38 مگابایت) اینجا را کلیک کنید

موافقین ۱ ||| مخالفین ۰

نظرات کاربران


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی