ترجمه اختصاصی مانگای داکتر استون

جلد یک قرار گرفت

نویسندگی ریچیرو ایناگاکی

مترجم: سینا پیامی | گرافیست: امیر حسین جمشیدی

داکتر استون، مانگایی‌ست به نویسندگی ریچیرو ایناگاکی، با طراحی یکی از شناخته شده ترین طراحان کره‌ای یعنی بوئیچی. این مانگای شونن محبوب و پرطرفدار انتشار خود را از ماه مارچ سال 2017 آغاز کرده و تا کنون نیز ادامه داشته است. انیمه‌ اقتباس شده از این مانگا، محصول TMS Entertainment که پخش خود را از سال گذشته آغاز کرده تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین عناوین سال های گذشته شده و فصل دوم آن با اقتباس از آرک دوم همین مانگا تحت عنوان «جنگ‌های سنگی» در دست ساخت قرار دارد. 

خلاصه داستان: داکتر استون روایتی جذاب و سرگرم کننده از واقعه‌ای بزرگ و ناشناخته‌ست که تمام ساکنین کره زمین را تبدیل به مجسمه‌های سنگی و بی‌حرکت میکند. و پس از گذشت هزاران سال بالاخره نشانه‌هایی از بازگشت برخی انسان‌ها به حالت عادی و بیرون آمدن از طلسم سنگی خود پیدا میشود و یکی از آنها تایجو‌، یکی از شخصیت های اصلی و دوست داشتنی داستان است که پس از بازگشت به حالت اولیه به دنبال یافتن دوستان و آشنایان قدیمی خود می‌باشد و خود را جزو معدود نجات‌یافتگان نسل بشر می‌بیند.  

- داکتر استون در سال 2019 و در اولین سال آغاز نشرش برنده شصت و چهارمین دوره جوایز شوگاکوکن مانگا در بخش شونن گردیده است.

 

نسخه اصلی | حجم: 60 مگابایت | جهت دانلود اینجا کلیک کنید.

موافقین ۰ ||| مخالفین ۰

نظرات کاربران


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی