کامیک پارسی Fables جلد 02

ترجمه اختصاصی کامیک Fables جلد دوم

جهت ارجاع به صفحه دانلود جلد اول اینجا کلیک کنید.

 

 

|| حکایات پریان (Fables) یکی از محبوب ترین سری کامیک های ورتیگو اثر بیل ویلینگهام است. انتشار این کامیک از ماه جولای سال ۲۰۰۲ آغاز شد و در نهایت تا جولای ۲۰۱۵ با صد و ده شماره به پایان رسید. طی این سالها طراحان شاخص زیادی در ارائه این کامیک با ویلینگهام همکاری داشتند که لن مدینا و استیو لیلها را به عنوان سرشناس ترین آنها میتوان نام برد.

 

 

- شخصیت‌هایی که ما، مردم جهان فانی گمان می‌کردیم خیالی باشند به جهان واقعی قدم نهاده‌اند تا از چنگ دشمنشان، امپراطور بگریزند، فاتحی مستبد با قدرتی عظیم که بر امپراطوری حکم‌رانی می‌کند. سرانجام عده‌ای از این شخصیت‌ها، چه قهرمان و چه ضدقهرمان، تصمیم می‌گیرند که اختلافاتشان را کنار گذاشته و در جامعه‌ی مخصوص به خودشان هم‌زیستی کنند. جنایات گذشته با امضای پیمانی که آنان را شهروند این جامعه می‌کند و همچنین آنان را از افشاسازی ماهیت‌ حقیقی‌ خود برای فانی‌ها منع می‌کند بخشیده شده‌اند.

 

نویسنده: بیل ویلینگهام | طراح: لن مدینا

 

مترجم: محمدح. صمدیه | گرافیک: امیررضا امیری و علیرضا سیدآبادی


جهت دانلود نسخه با کیفیت اینجا کلیک کنید.

حجم: 29.7 مگابایت

 

جهت دانلود نسخه کم حجم اینجا کلیک کنید.

حجم: 16.8 مگابایت

 

ارائه ای اختصاصی از نشر دیجیتال دیجی کامیکس و گروه والامون. کلیه حقوق محفوظ است و نشر یا چاپ باید حتما با مراجعه به مدیران یکی از دو تیم و هماهنگی صورت گیرد.

موافقین ۱ ||| مخالفین ۰

نظرات کاربران

(توسط : Mehti) (تاريخ : ۲۷ تیر ۹۹، ۱۶:۴۳)
Mehti

لطفا حتما ادامه بدید ترجمه این کمیکو 

دمتونم گرم 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی