کامیک کان امسال را چطور دنبال کنیم؟

هرچند ما به دنبال کردن اخبار مربوط به کامیک کان و یا تماشای زنده این رویداد بزرگ کامیک بوکی از قاب تبلت و سیستم های خانگی عادت داشتیم، امسال، تمام دنیا مجبور به پیگیری اتفاقات این مراسم از این طریق هستند. کامیک کان پیش رو، که از تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد (۲۳ جولای) تا یکشنبه ۵ مرداد (۲۶ جولای) برگزار خواهد شد با تمامی کامیک کان های پیشین تفاوت بزرگی دارد و عادی نیست.
علت بروز این تفاوت بزرگ میان کامیک کان امسال با سالهای گذشته، شرایط غیرطبیعی و آسیب رسانی است که با گسترش ویروس کرونا میان مردم جهان بوجود آمده و تمام زندگی انسان هارا تحت تاثیر خود قرار داده. تمام رویداد های این چنینی که سالیانه درحال برگزاری بوده اند دچار اختلالات و تغییراتی شده اند و قطعا مراسم کامیک کان هم از این قاعده مستثنی نیست.
بسیاری از برنامه های از پیش تعیین شده و پنل های برنامه ریزی شده در کامیک کان امسال که به «کامیک کان در خانه» معروف است به طرز قابل توجهی دستخوش تغییرات شدند. مثل دیسی و برادران وارنر که امسال تمام برنامه ها و اخبار برنامه ریزی شده را از طریق دیسی فندام رونمایی خواهند کرد.

 

اما چه پنل هایی را دنبال کنیم؟
برخلاف آنچه احتمالا تصور می‌کردید، در کامیک کان امسال همچنان حرف هایی باقی مانده تا گفته شود. تقریبا بیش از ۳۵۰ پنل در کامیک کان ۲۰۲۰ حضور دارند و جزئیات و اخبار داغی برای ارائه درنظر گرفته اند. از مهم ترین آنها میتوانیم رونمایی مارول کامیکس از ایونت های داغ و موردانتظار کامیک بوکی خود و همچنین ارائه اخبار و جزئیات بیشتر از فیلم و سریال هایی نظیر فصل دوم د بویز و... باشیم.

 

اصلا چطور این مراسم را دنبال کنیم؟
ساده ترین و بهترین راه برای پیگیری اخبار مراسم کامیک کان دنبال کردن کانال رسمی یوتوب کامیک کان است. روشی که سالها بین ما رایج بوده و بیشتر رسانه های کامیک بوکی ایران طی سالها از این روش برای پوشش اخبار این مراسم استفاده کردند. همچنین میتونید با مراجعه به وبسایت رسمی کامیک کان و چک کردن ساعت و تاریخ دقیق پنل محبوب تان را به صورت مستقیم و زنده هنگام شروع و فعال شدن لینک ها رخداد های پنل مدنظر خود را دنبال کنید.
بیشتر کانال ها و وبسایت های فعال در پوشش اخبار و رخداد های کامیک در ایران نیز به پوشش این مراسم خواهند پرداخت اما اگر میخواهید این اخبار خلاصه تر و سریع تر به دستتان برسد، کافیست سایت هایی نظیر GamesRader یا CBR را دنبال کنید.

موافقین ۰ ||| مخالفین ۰

نظرات کاربران


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی